Trænger du til at komme ned i gear?

rss Block
Select a Blog Page to create an RSS feed link. Learn more.

Måske du ligesom så mange andre har pivtravlt i denne tid op til sommerferien. 
Tiden er for mange karakteriseret ved at der er en masse der skal nås, aftaler der skal lukkes, fester der skal indkøbes både gaver og findes dresscode til. 

Måske din puls stiger alene ved tanken om din meget lange to do liste? 

Håndfladerne der bliver lidt klamme, i frygten for ikke at nå det hele? 

Måske din søvn, er udfordret og du ligeså, når du vågner og er træt? 

Åndedrættet er din ven!

Vi trækker allesammen vejret. 
Åndedrættet er med dig hele tiden og i det ligger der så mange gaver. 
Altså, når vi trækker vejret godt. 
Hvilket de færreste af os gør. 

Vi har tendens til at trække vejret overfladisk og for ofte og får dermed ikke det fulde udbytte af åndedrættet. 

Det ved du nok i virkeligheden allerede. 
Jeg tvivler på, at det er nyt for dig. 

Men hvis vi ligner hinanden en smule, kan det virke uoverskueligt, hvordan du skal få et bedre åndedræt. 
Er det så, sådan noget med endeløse vejrtrækninger der lyder som om du er gået i fødsel? 
Skal du så bruge mega meget tid på det, før det virker? 

Nej, og nej. 

Effekt med det samme

Mens du læser denne blog, placer da din ene hånd på den nederste del af din mave. 
Tag 4-5 dybe vejrtrækninger, så du mærker at din hånd flytter sig. 
Langsomt. 
Roligt. 
Måske endda med en lidt længere udånding end indånding. 

Most likely har alene disse 4-5 vejrtrækninger givet dig mere ro i kroppen, pulsen er blevet lavere og fokus bedre. 
Åndedrættet virker nemlig med det samme. 
Det kræver ingen gadget og udstyr, og du har det med dig overalt. 

Inden du skal holde en krævende tale til et bryllup. 
Inden du skal forhandle med chefen om at få mere i løn. 

Hvordan lærer jeg at trække vejret bedre?

Det gør du ved at købe det online åndedrætskursus jeg har designet til dig. 
Med alt det bedste der har givet mening for mig. 
Det der giver mig ro, fokus, energi og mere overskud. 

Jeg kan mærke når jeg ikke får arbejdet med mit åndedræt. 
Når jeg ikke bruger åndedrættet som meditation. 

Så bliver jeg ukoncentreret, stresset og presser mig selv endnu mere, særligt når jeg har mistet overblikket. 

Og så har jeg nemmere ved at mærke mig selv, om jeg er sulten, fryser og hvad jeg generelt har behov for og føler. 
Altså når jeg bruger mit åndedræt godt og særligt når jeg bruger det til meditation. 

Tilbud på åndedrætskursus - spar 50%

Til og med d. 18. juni 2017 sparer du 50% på det helt nye åndedrætskursus. 

I det får du: 
1 foredrag om åndedrættet
7 øvelser på video som bevidstgør og forbedrer dit åndedræt
4 meditationsøvelser på video, så du lærer den rigtige teknik
5 meditationer på lydfil, lige klar til at bruge
1 meditation på lydfil, til at starte dagen med, som skaber energi, overblik og fokus på dagen der kommer 

Det koster kun 199,- og du kan nappe dig et kursus lige her
Du får adgang til alle filer på en gang. 
Og de er dine til evig tid. 

Kærlig hilsen 

Kirk Rønler